czwartek, 2 maja 2013

Są, są już są! Nowe tkaniny:)

Witam!
Nareszcie mogę się cieszyć nowymi materiałami. Zamówiłam je będąc w Holandii na początku kwietnia. Byłam jednak dosłownie kilka dni i nie zdążyłam ich odebrać i zabrać ze sobą. 
Wczoraj dotarły i miałam niezła niespodziankę przy otwieraniu paczki bo zdążyłam zapomnieć na jakie tkaniny w końcu się zdecydowałam.
Szare i różowe krateczki vichy to moje ulubione tło na narzuty i tablice, spódniczki, bieżniki... no właściwie to na wszystko:) 
A Wam jak się podobają?







Miłego długiego weekendu!
Femke

4 komentarze:

  1. Śliczne , gdzie kupujesz takie materiały ?

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne :) ciekaw co z nich powstanie :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. również czekam na kolejne Twoje dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kratkę. Taki sam materiał (szara kratka) zakupiłam w Ikei i powstał z niego obrus na stół. Rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze:)