środa, 16 stycznia 2013

Filcowe torebki do ręki i amerylisy:)

Witam serdecznie!
Dziś chciałabym Wam pokazać szare, filcowe torebeczki "do ręki".
Jedna na laptopa, druga na książki i ostatnia dla mnie:) na portfel i telefon:).






Zaraz po świętach prawie wszystkie dekoracje świąteczne zniknęły z naszego domu, (zostały tylko ledowe gwiazdki, które palą się całą noc i odstraszają złe sny...) a ich miejsce zajęły wiosenne akcenty.
Powoli zaczynają kwitnąć moje amerylisy. 







Miłego wieczoru!
Femke

9 komentarzy:

  1. O tak widzę że Ty tak jak ja pragniesz wiosny!!! Niech już przyjdzie. Torebki cudowne, marzy mi się taka dla mnie:) ale trudno u mnie dostać taki gruby filc:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebki śliczne, pięknie wykończone,ta kratka w środku super. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne torby! A na wiosnę też czekam, bo mam już dość mrozów.

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurcze ! ale fantastyczna te torby ! Bardzo by pasowały do mojego zimowego ubranka :)
    Uściski :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. wow ale ona duża i śliczna ... a kwaituszki cuden pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebki w stylu teczki swietne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie, pachnie juz wiosną :) Torebka nie dość, ze stylowa, to jeszcze wyglada na mega wytrzymala :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze:)