wtorek, 6 marca 2012

Poduszkowo...

Witam!
Od dawien dawna marzyła mi się tkanina minky. Taka milutka, mięciutka z bąbelkami...
Znalazłam ją niespodziewanie u Craftoholic Mom :)
Wybór koloru był prosty,  gdyż z tkaniny miały powstać "samochodowe podusie", nie musiały do niczego pasować, czyli: róż i turkus. 
Przepiękne, soczyste kolory...
Do turkusu sówki wpasowały się idealnie, a do różu ptaszki.
Ciach, ciach i gotowe;)
Nie będę skromna ale nie mogę się na nie napatrzeć....




A jak już wpadłam w trans poduszkowy to uszyłam pierwszą podusię z lamówką, korzystając z podpowiedzi  Polka dots


Pozdrawiam!
Femke

4 komentarze:

  1. Przepiękne i ten materiał w sówki cudowny

    OdpowiedzUsuń
  2. wow .. jakie cudne a te kolorki bajeczne pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. kurde kiedy ten mój chłop zacznie to poddasze wykańczać, bo ja już zamawiam masę poduszek i kołderki dla dziewczyny pamiętasz i mnie prawda??

    OdpowiedzUsuń
  4. Jozia, oczywiście, że pamiętam:) buziaki dla dziewczynek

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze:)